Reklamačné podmienky
Vzorový reklamačný poriadok pre e-shop
Pri nakupovaní v našom obchode máte istotu, že dostanete na 100 % originálny produkt, ktorý disponuje všetkými ochrannými známkami. Na každý produkt sa vzťahuje 2-ročná záruka a počas tohto obdobia ho môžete reklamovať. Tomuto pravidlu podlieha celý sortiment obchodu, vrátane produktov zakúpených počas trvania akcie.
Musíte tovar reklamovať? Nič zložité! V niekoľkých krokoch zhrnieme, ako to urobiť jednoducho a efektívne.
Chceli by sme zohľadniť všetky reklamácie, ale, žiaľ, v niektorých prípadoch to urobiť nedokážeme. Musíme mať reálne dôkazy svedčiace o tom, že poškodenie vzniklo vinou výrobcu. Preto zhodnoťte stav tovaru a uistite sa, že vzniknuté chyby nie sú dôsledkom nesprávneho používania alebo nesprávnej údržby.
Nezabúdajte, že k dôvodom na reklamáciu nepatrí:
1. prirodzené opotrebovanie tovaru
2. mechanické poškodenie
3. výber nesprávnej veľkosti
4. svojpomocné vykonávanie opráv
5. používanie, ktoré nie je v súlade s odporúčaním
6. nedodržiavanie inštrukcií týkajúcich sa čistenia
7. neprispôsobenie teploty pri žehlení
8. nesprávne ošetrovanie, príp. jeho zanedbanie
9. vonkajšie faktory - napr. deformácie a odlepovanie materiálu v dôsledku sušenia pri zdrojoch tepla
10. mechanické pranie
11. rozdiely vo farbe/štruktúre materiálov vyplývajúce z jej prirodzených vlastností
Ak ste si istý, že tovar spĺňa podmienky reklamácie, stiahnite si reklamačný formulár, vyplňte ho a vložte do škatule spolu s reklamovanými produktmi.
Ako reklamovať?
1. Stiahnite si príslušný reklamačný formulár na oblečenie a obuv a vyplňte ho.
2. Vyššie uvedený reklamačný formulár (stiahnite) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:
a. dôvod reklamácie
b. popis tovaru, ktorý reklamujete
c. číslo bankového účtu
d. navrhovaný spôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:
-výmena za iný tovar
-vrátenie finančných prostriedkov
-oprava reklamovaného tovaru
3. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a foto-dokumentáciou poškodeného modelu nám odošlite na emailovú adresu: info@versabe.sk
4. Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.
5. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom objednávky kuriéra alebo poštou. Reklamovaný tovar musí byť odoslaný čistý a mechanicky nepoškodený.
6. Hneď ako reklamácia dorazí do nášho reklamačného centra, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)
7. Náhradný produkt, vám bude odoslaný prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári.
Posúdenie reklamácie
1. Ak Vaša reklamácia získa status “uznaná”, ponúkneme Vám: výmenu tovaru, jeho opravu alebo vrátenie finančných prostriedkov.
2. Ak Vaša reklamácia získa status “čiastočne uznaná”, ponúkneme Vám zníženie ceny produktu.
3. V prípade, že Vaša reklamácia bude uznaná za neopodstatnenú alebo nebudeme môcť splniť Vaše očakávania, reklamácia bude “zamietnutá”. Tovar Vám bude vrátený.